MORPA KAMPÜS 15 GÜNLÜK DENEME ÜYELİĞİ

Yönetici | 16:22 | 22 yorum

Öğretmenlerin ve öğrencilerin büyük bir ilgi ile kullandığı morpa kampüs güzel bir üyelik sistemi başlattı. Kullanıcılara morpa kampüsün nasıl anlatımlara sahip olduğunu nelere sahip olduğunu 15 günlük deneme üyeliği ile ziyaretçilerine sundu.

morpa kampüs üyeliği


Morpa 15 Günlük Deneme Üyelik İçin Yapmanız Gerekenler:

www.morpakampus.com adresine gidin ve sayfa altında "Kolay Kullanım'a" tıklayın. Sol En Altta "Deneme Üyeliği" linkini seçin ve tıklayın.

Üye bilgilerinizi doğru şekilde doldurduktans sonra  "Üye Olun" çıkan onay ekranına aşağıdaki ISBN mumarasını girin. Ve Morpa Kampüs üyeliğiniz hazır.

 ISBN NO: 975284456-1

Morpa kampüs ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

Kategori:

22 yorum:

  1. ben deneme uyelık ıcın bı turlu kayıt olamıyorum yardım edermısısnız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü kitabını almamn gerekiyomuş

      Sil
  2. barkod olmadan polmuyor napıcaz

    YanıtlaSil
  3. olmuyo bu barkod hatalı diyo dogru konuşun eğer konuscaksanız kitabı alıpta konuşun değilmi beyler

    YanıtlaSil
  4. açılmıyor ebiçim site

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel bisey bu ya tavsiye ederim ama 15 gunden sonra tekrar uye olabilirim sanirim :)

    YanıtlaSil
  6. peki bu 15 gün sonra devam edicek mi yani ücretli mi olucak

    YanıtlaSil
  7. kitap mı gerek nasıl üye olcaz

    YanıtlaSil
  8. bune şimdi nasıl üye olacağız allhallh

    YanıtlaSil
  9. yeni ISBN NOLAR İÇİN

    http://celilbayer.blogspot.com/2014/01/morpa-kampus-ucretsiz-uyelik.html
    http://celilbayer.blogspot.com/2014/01/ucretsiz-morpa-kampus-deneme-uyeligi.html

    YanıtlaSil
  10. ısbn kod kısmına kitap2013 yazın 30 gün için ücretsiz üyeliğiniz oluyor ben denedim şu an dolaşım sistemi konu anlatımını izliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol oldu allah razı olsun senden

      Sil
    2. çooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk tşk ederim

      Sil
  11. deneme üyeliğinde para ödenecek mi? söylermisiniz lütfennnnnnnnnn(,

    YanıtlaSil
  12. hayır ödenmiyicek, üyeliğin bittikten sonra kendin istersen uzatcan

    YanıtlaSil
  13. hayır ödenmiyicek sen istersen kendin üyeliğimi uzat diyerek yapcaksın .

    YanıtlaSil